Daha fazla kas geliştirmek istiyorsam en etkili nasıl çalışırım?

Yüksek yoğunluk eğilimi ve bu nedenle daha az hareket (gerekirse sadece eksantrik hareketler). Akımı en uygun saf miyomodülasyon olarak çok uzun impulslarla (2 lmp/dak) molasız ve %20 ila 40 arası düşük modülasyon derinliği ile uygulayın.

Et kesmesi iyi antrenman yaptığımın bir işareti midir?

Hayır. Et kesmesi dokulara aşırı yüklenildiğinin işaretidir. Zira ağrılar vücutta her zaman oluşması muhtemel olan veya zaten oluşmuş hasarlara işaret eder. Güçlü et kesiği kesinlikle sadece fizyolojik olmayan bir yüklenmeye işarettir, yani tamamen aşırı yüklenmedir – sonrasında ise anabolik etki olarak elbette hiç bir pozitif katkıyı beraberinde getirmez. Ağır et kesiklerinden mümkün olduğunca kaçınmak gerekir. Antrenman yükü maksimum olarak çalıştırılan kas yapısında bir rahatlama sağlamalıdır, ancak kesinlikle ağrıya neden olmamalıdır.

Spor yaparken kas yırtılması yaşadım, tekrar ne zaman AmpliTraining yapabilirim?

Sürekli. Ancak kas lif yırtılması akut olduğu sürece AmpliTrain terapi açısından ayarlamalar yapılarak kullanılabilir ve antrenman amaçlı kullanılamaz.

Kısa süre önce kemik kırılması yaşadım, AmpliTraining yapabilir miyim?

AmpliTraining sürekli olarak kullanılabilir, ancak yine de uzman bir terapistin AmpliTrain® çalışmaları sırasında eşlik etmesi önerilir.

Hızlı şekilde daha fazla kas geliştirmek istiyorsam, beslenmemde nelere dikkat etmeliyim?

Beslenme aslında sayısız bölümlere ayrılan bir konudur. Temel olarak BCAA’ların ve Glütamin amino asitlerin kas geliştirme için büyük önem taşıdığını söyleyebiliriz. Ancak otomatik olarak belirli şartlar altında bu maddelerin bir mucize gerçekleştirecekleri düşünülmemelidir.  Öncelikle temel beslenme şartlarının sağlanması gerekir ve ancak ondan sonra diğer beslenme durumları hakkında düşünülmelidir.

Haftada 20 dakika etkili bir şekilde hedeflerime ulaşmak için yeterli midir?

Bu, hedeflerinize göre değişir.

İlk sonuçları ne zaman alabilirim?

Bu, başlangıç durumuna göre değişir. Ne kadar antrenmansız olunursa ve ne kadar az yağlı bir vücuda sahip olunursa, antrenman etkileri de o kadar hızlı görülür. Normal şartlarda üçüncü veya dördüncü antrenman sonrasında sonuçlar hissedilmeye başlanır.

Antrenman etkisi neden geleneksel güç antrenmanlarına göre daha yüksek?

Derinlerde olan kaslar da dahil olmak üzere tüm kaslar zamanla ilk antrenmandan itibaren neredeyse maksimum yoğunlukla çalıştırılabiliyor. Geleneksel yöntemlerde ağırlıkla çalışırken bu kesinlikle mümkün değildir, çünkü maksimum ağırlıklara yavaş yavaş erişmek gerekir, lifler ve eklemler genellikle yüksek yoğunlukta antrenmana izin de vermez. AmpliTraining’de bu bir sorun değildir. Sporla hiç ilgilenmeyen ve hiç fit olmayan bir kişi kısa bir alışma süresinden sonra bile yüksek yoğunlukta ve yüksek etkiyle antrenman yapabilir. Yapabilir ama yapmak zorunda değildir.

AmpliTraining ile vücut geliştirme yapabilir miyim?

Belirli ölçülerde evet. Ekstrem vücut geliştirmede ağırlık ve demir kullanımı muhtemelen vazgeçilmezdir. Ama gerçekte denenmediği için bunu bilmek mümkün değildir.